April 16, 2010

SAMBUT HARI LAHIR - PART 2

Dik Ya dah ambik posisi yg bagus tu...dan Teacher Ann tgh betulkan kek.

Ni kat keliling Dik Ya ni..rakan 1 kelas dgn Dik Ya lah.

Kenapala Birthday Girl ni sayu je muka nih..jgnla sedih2 ye sayang...walaupun kehilangan sesuatu..tapi tak bermakna mummy tak boleh membahagiakan anak2 mummy......senyum sikit..

kawan2 dah tak sabar nak makan kek ni Dik Ya..apa lagi jom kita nyanyi ramai2 lagu Happy Birthday.

Apa2 pun jom bergambar dgn mummy dulu..mummy kan suka interprengggg

Bersama dengan anak tersayang......semoga anak2 mummy ceria2 slalu ye..

Bangun sikit......pastu duduk sikit2 je..kan terus dok kat lantai..tak nampak plak muka Dik Ya nih.huhuhuhu

Sayang anak mummy yg kecik sorang ni...kasih sayang mummy utk anak2 memang tak berbelah bagi..semuanya rata dan adil.jgn ingat bila mummy ada anak2 ramai nanti lepas ni..mummy abaikan tanggungjawab mummy utk anak2 ye....kasih sayang mummy tetap akan bersama selamanya.

OK acara kemuncak dah nak sampai....apa tunggu lagi anak2 weh.....jom nyanyi lagu Happy Birthday..

Ha kena letak tangan mcm ni kat dagu Dik Ya...barulah nak senyum..huhuhuhuhu....sabor jelah.













Birthday Gurl dah pun turun...walaupun wajahnya tersipu-sipu malu tapi nampak kegembiraan diwajahnya.itu yg aku ingin sangat tgk wajah anak2 yg penuh dalam kegembiraan.walau susah mcm mana aku sekalipun tapi aku akan pastikan anak2 aku happy.dan Birthday ni memang dah menjadi amalan sejak kembar sekolah kat situ lagi..dan sekarang giliran Dik Ya plak.Dik Ya dah 2 tahun belajar kat SR dan sama jugak dgn kembar..2 tahun jugak belajar kat sini..masuk je 6 tahun aku terus hantar ke Tadika Chinese School plak.dan insya'allah aku akan pastikan anak2 aku belajar kat sekolah cina sampai Form 3..lepas Form 3 blhla mintak kat mana2 plak..semoga anak2 mummy sukses dalam apa jua bidang terutama skali dalam pelajaran.


Sambutan Hari Jadi kat sekolah sememangnya sungguh meriah skali, tambah plak semua teacher kat SR ni sporting2 blaka.ada yg siap bagi pose seksi lagi..yg bagi pose seksi tu teacher anak2 aku jugaklah.hehhehhehe..memang bestlah.dan hari ni aku luangkan masa menyambut Hari Lahir Dik Ya bersama-sama dengan Teachernya di sekolah.dan insya'allah bulan 7 nanti kalau ada rezeki aku akan sambut Harijadi ketiga-tiga anak pompuan aku sekali lagi..dan akan menjemput semua rakan2 yg mengenali diri aku.


Jom layan Majlis Hari Lahir Dik Ya kat sekolahnya dengan penuh kemeriahan sekali.


0 Comments: