April 14, 2010

NASI KERABU GOLOK.

Hurmmmm jom makan Nasi Kerabu Golok..

Tak sabar rasanya nak makan Nasi Kerabu nih.......perut pun dah lapar nih.....apa tunggu lagi...jom makan...











Malam ni aku masih lagi demam.tapi demam aku dah semakin baik.dan aku juga masih belum lagi pegi Klinik.kenapala susah sangat aku nak pegi Klinik.aku memang sudah nak pegi Klinik memang dari sejak dulu lagi..kalau bab2 nak makan ubat hurmmm hanya org2 tertentu je yg tahu , macammana susahnya aku ni nak makan ubat,hurmmmmm.dan HB aku plak takdelah nak bawak aku pegi Klinik pun..asyik tanya aku je nak pegi ke tak..kalau tanya memang confirmlah aku akan bagitau tak nak pegi..hurmmmmmm...so aku tahan jelah dan kuatkan semangat aku.aku akan cuba lawan setakat yg termampu jelah demam aku ni supaya aku tak sampai ke Klinik.hehhehhee..


Malam ni plak aku nak ke rumah Mertua aku lagi skali.otw nak kesana bapa saudara HB aku meninggal.so kami ke rumah arwah la plak ..sampai ke tengah malam.sebelum nak ke rumah Mertua, HB aku singgah makan Nasi Kerabu Golok jap kat Pasar Kubang Kerian.tapi terus terang aku cakap Nasi Kerabu Golok kat situ memang tak best..nak kata tak sedap sangat tu takdelah..mungkin aku dah makan Nasi Kerabu yg lagi power tu pasal la aku cakap mcm tu kot.Nasi Kerabu yg mak aku buat memang tiada tandingannya.dan kalau aku bukak kedai makan satu hari nanti..aku akan namakan kedai aku tu Nasi Kerabu House...hurmmmmm bleh mcm tu...tunggu bila aku ada modal lah..sekarang ni cakap pun tak guna..modal takde...hik hik hik..



1 Comments:

Han said...

nasik kerabu ni betul2 bikin gue jiwa kacau ler...!!