April 14, 2010

NASI BERLAUK..

Nak makan Nasi Berlauk pun nak kena posing jugak ke....hurmmmmm ni HB aku punya kerja lah..nak makan nasi pun nak suruh aku pose jugak...layan jelah.

Nampak cam sedap je kan ikan tongkol nih....tapi tak sedapppppppppp.....kenapa isinya keras.huhuhu..tapi boleh di makan la...apa2 pun ini adalah rezeki aku hari ni..so jgn membazir.

Sampai je kat rumah kakak ipar...HB aku siap ambik buah kelapa muda lagi tu.....lepas makan nasi minum air kelapa yg fresh2 gitu...hurmmmmm best..tapi aku tak amalkan sangat minum air kepala yg fresh mcm ni..walaupun banyak khasiatnya....tapi tak bagus jugak utk bahagian dalaman bagi kaum pompuan tau.kena jaga tang dalaman tuh....minum boleh...tapi tak boleh minum banyak2 sangat.











Dah lama rasanya tak makan Nasi Berlauk nih.tapi kalau HB aku ada memang tak lekanglah dengan Nasi Berlauk.yelah dah isterinya memang suka masak kan..tu pasal la makan Nasi Berlauk je.hehhehhee..nasib baiklah dapat HB yg memahami....sporting dan yg penting suka masak.hurmmmm.


Pagi2 lagi aku nak kena pi rumah Mertua , coz mak saudara belah HB aku nak kenal aku.selalu tak dapat jumpa.yelah ..ramai lagi saudara mara belah HB aku yg aku tak kenal.nak tak nak memang kena ikut jugaklah ..hurmmm.lepas hantar Dik Ya sekolah..aku terus gerak ke Bukit Marak iaitu ke rumah family HB aku.sebelum tu aku singgah makan Nasi Berlauk jap..tapi hurmmmm tak sedapla.ingatkan makan kat area2 kampung ni sedap..tapi memang tak sedap..nak tak nak makan jelah dah itu rezeki kami pada pagi tadi..tak baik makan tak habis..kan membazir plak..lepas je settle pi ke sana sini..singgah rumah kakak HB aku utk makan tengah hari sambil berborak sakan..huhuhu..mcm2 topik yg kami bualkan.


0 Comments: