April 16, 2010

LAST ENTRY - DIK YA BIRTHDAY

Sijil anak kembar aku yg 2 tahun sudah..baru je dapat.hehhhehhee...lama betul..

Alahai Birthday Girl..kan manis kalau senyum tu...besarnya crown kat kepala tu.ni yg sekolahnya punya.kalau ada budak pompuan punya birthday cikgunya akan bagi crown..tapi kalau lelaki plak..cikgu dia org akan bagi pakai topi koboi.hehhhee.

Bersusah payah betul semua cikgu2 Dik Ya ni.kek nak diberikan kepada kanak2 yg lain.

Pose Manja dari teacher Dik Ya.hehhehhee..memang sportinglah dia org ni semua.lagipun dia org dah kenal anak2 aku dari yg kembar lagi.

Suap kek utk Birthday Girl.

hehhehhe..cute betul gambar Dik Ya time ni..mummy suka gaya manja Dik Ya mcm ni.

jom makan kek dgn mummy...dan mummy suapkan utk Dik Ya ye...pastu mummy makan kat mummy plak.hehhehe

Alahai anak mummy sorang ni....aku suka usik Dik Ya..coz dia kecik je...huhuhu..cam nak penyek2 jah weh.

Dik Ya bergambar bersama dgn rakan2 kelasnya.

Rakan sekelas Dik Ya suapkan kek Hari Lahir buat kawan baiknya...dan rakannya sorang lagi tu sampai ternganga tgk Dik Ya makan kek.hehhee

Saat yg ditunggu-tunggu oleh rakan2 Dik Ya..sudah pasti semuanya akan mendapat sorang satu...dun worry...semuanya akan dapat..










Ha ni kira Last Entry lah bab Birthday untu Dik Ya kali ni ye.dah takde lagi dah entry bab2 Birthday.kan kalau letak banyak2 sangat nanti bosan plak..tapi kalau bosan pun ada aku kesah.hehhehhee..walaupun ada org cakap ada org mengata kat aku...bila aku tulis blog mcm2 org cakap...tapi biarlah bagi aku mulut org ni tak boleh tutup cuma apa yg penting aku tahu apa yg aku buat takde nak menyusahkan sesiapa, ..aku menulis kisah seharian hidupku bersama anak2 dan insan yg tersayang di sekeliling aku.


Genap sudah Dik Ya berumur 5 tahun sekarang ni.cepat je masa berlalu.rasa cam baru je.pejam celik..pejam celik anak bongsu aku dah 5 tahun.masanya masih terlalu panjang dan banyak liku2 kehidupan yg bakal Dik Ya lalui nanti.apa yg mummy harapkan selaku seorang ibu agar anak2nya berjaya dalam hidp dan menjadi org yg disegani pada satu hari nanti.


Dalam entry terakhir bab Birthday ni..jom kita meriahkan dengan segala gambar candid yg sempat dirakamkan sebagai kenangan utk aku dan anak2 nanti serta utk tatapan pembaca setia DatinDiaries2 jugak.

1 Comments:

Johari said...

Salam Datin Diaries... adakah Noor Zahidi ( ayah anak2 Datin ) tu bekas ahli politik yang bertanding PR 1999 Parlimen Tumpat tu?