March 14, 2010

EDISI TERJAH....

Sekarang ni aku kat umah Abah...sampai je Dik Ya aku jerang dahi Dik Ya dgn air sejuk..kesian kat Dik Ya ni...tapi dia masih kuat semangat tau walaupun dia demam.

Tiba2 je Dik Ya bangun dan nak ambik gambar aku....so terpaksalah aku bagi pose..huhuhu..

HB aku bersama dgn tuan rumah, Abah nama panggilannya..

lepas je TERJAH umah Abah..dia org mai TERJAH umah aku plak..hehhehhhee..pasangan suami isteri Sue & Che Ad.

sedang menjamu selera Nasi Kerabu kat umah aku...

Wah Pechal makan kat hengat org sekeliling nampak..

rakan2 aku memang sukakan Nasi Kerabu....dan siap nak suruh aku bukak Kedai Makan kat KL ni..hurmmm kalau ada rezeki nanti adalah tu..

bergambar bersama dgn kaum2 ibu yg bertandang kat umah aku semalam...hehhehhe.lain kali TERJAH lah lagi ye...hehhehee












Edisi Terjah ni memang selalu di lakukan oleh rakan2 di KL ni..cuma aku je yg belum pernah berkesempatan utk sertai aktiviti Terjah ini...lepas je balik dari rumah pengantin tadi..kaum2 bapa berbincang nak pi Terjah umah salah sorang rakan kami iaitu Yus atau dikenali dgn panggilan Abah.suka2 hati je nak Terjah...buat rumah org yg nak kena terjah tu berselerak ke apa ke...tak ke kes naya di buatnya..hahhahhahhaa..tapi apa2pun semuanya ni sporting moting..tak kisah apa pun janji Terjah kami berjaya.


rumah Abah dan Kak Ton ni kat Villa Wangsamas.cantik rumah dia dankawasan tu pun cantik dan tenang je coz belum banyak lagi rumah2 yg didirikan kat kawasan tu lagi, dalam setahun 2 ni mesti akan padat jugak nanti.lama jugakla aku dan anak2 kat rumah Kak Ton ni..aku sepatutnya nak bawak anak2 pi MV , tak tahulah agaknya jam berapa aku nak kesana...kat rumah Kak Ton ni mcm biasalah kami dok berborak je lah sepanjang masa sambil makan..minum...ok acara terjah dah selesai dan tibalah masanya utk kami baliklah..aku memang ke MV , tapi last minit punya idea dari dia org ni.....dia org nak pi TERJAH umah aku plak..huhuhuhu..adeiii rasanya tak jadilah aku nak bawak anak2 pi MV ni...dan nasib baik kat umah aku memang mak aku buat Nasi Kerabu...so apa lagi TERJAH umah aku la plak....sampaikan 3 kali masak Nasi Kerabu di buatnya..hehhehe..memang meriah betul....dia org sampai umah aku lebih kurang jam 6 ptg dan masing2 membawa diri dalam pukul 12.30 tgh malam..hehehe...memamg meriah sambil layan AF ramai2..

0 Comments: