August 23, 2009

YUSOF TAIYOOB....

buah kurma Yusof Taiyoob....

ni lah dia model Yusof Taiyoob yg sebenarnya ...bersama dgn HB nya.......hahhahhahhaaa

Yusof Taiyoob.....marilah semua kita makan buah kurma dr Yusof Taiyoob....memang sedap tau...rugi kalau u all tak rasa....












Hhehhehhehee......nak tergelak pun ada tapi sukalah kat iklan ni.....coz suara dia ala2 nak berbisik gitu bila nak sebuat nama Yusof Taiyoob.....


memang aku nanti2kan iklan ni...iklan ni hanya di keluarkan di TV hanya pada bulan Ramadhan je....dan nampak mata je......minat arab kot....cantiklah mata dia...


ni nak puasa aku nak jugak rasa buah kurma Yusof Taiyoob ni mcm mana...ada 2 jenis harga ( tu yg aku tahula ) ada yg berharga RM12.00 dan ada jugak yg berharga RM10.00 utk setiap satu kotak...kebetulan kat rumah pun takde lagi buah kurma..so aku beli jelah kat Pasar tu...esok kan dah nak puasa...kena lah beli utk berbuka puasa nanti...


masuk je waktu utk berbuka puasa..aku makan buah kurma ..hurmmmm boleh tahan jugak...sedap dan manis......tak rugilah kalau beli buah kurma Yusof Taiyoob ni...walaupun harganya murah..tapi sedap..........

4 Comments:

wan said...

salam sis..

selamat menyambut ramadhan....

cantiknya mata sis...

yusuff taiyoobbbbbb......

ina said...

kite baru beli 2 hari lepas. kurma dia sedap, RM15.00 1 kotak.

lily lotus said...

memang sedap...

DatinDiaries said...

wan: Yusof Taiyobbbbbb


ina: kurma yusof taiyob memang sedap kan..tapi harganya berbeza-beza la...kat KB ari tu sis beli RM12..sampai je KL sis pi beli dgn Hb...RM17....
tgk tempat kot....tapi memang sedaplah

Lily: jom kita pakat2 makan buah kurma dr Yusof Taiyoob...iklan free nih..hehhehe