August 21, 2009

DI RUMAH JE..

menyakitkan hati betul la...dah la bayar mahal2..huh.....setiap bulan bayar kat........ RM110 utk internet punya line..tapi kadang2 linenya memanglah teruk......kadang2 tu dr pagi sampai ke malam tak bleh.......huh...

colour pencil ni..tak tahu dah berapa kotak aku beli.....adeiiiiii..makan ke apa gamaknya dia org ni....hurmmm

bergaya ala2 makan mengunakan chop stick la plak.....takde apa pun cuma bergaya ala manja je tu..hehhee

aikkk..ada lagi..hehhehee..takpe layan jelah Kak Ngah ye....

asyik..makan dan tidur.......tidur dan makan..hehehhehhe

hurmmmmmm bestnya ketiak Kak Ngah nih.............best ni kalau mummy cium....tabiat aku...aku suka cium ketiak dan leher anak2..huhuhuhuhu.....tu belum aku pregnand lagi punya tabiat.....hehhehhee.....suka cium sabun yg brand anak burung tu....sabun zaman dulu2 tu...siap letak bawah bantal tidur lagi...hhehhee

Kak Ngah begitu khusyuk sekali dok buat homework ye..

masamnya muka....ni nak bergambar ke tak nak..tapi tgk gaya mcm nak je......cuma bergaya ala2 malas je...

buat homework tu dulu....esok kita semua nak pi KL la plak......huhuhu mcm takde tempat lain dah nak pegi......asyik berulang alik je kerjanya...

suka sangat anak2 aku buat kerja sekolah kat dalam bilik aku...apa yg bestnya tak tahula.....hehhehhe...
love u ..........sayang betul kat anak mummy yg chubby nih......hehee














Hari ni hari jumaat...adalah hari cuti bagi Kelantan....aku kalau cuti2 mcm ni memang malas nak ke mana2...memang satu hari kat rumahla.....dok dalam bilik je...keluar bilik pun hanya nak makan je..takpun makanan yg masuk dalam bilik aku...nampak sangatkan pemalasnya tu...habis tu bila la nak kurus kalau mcm ni....tapi memang kalau hari cuti terutama skali ari jumaat la kan..memang satu hari suntuk la aku dok dalam bilik je.....kalau cuti sekolah berminggu2 memang ke KL lah jawabnya..takpun pikir2 kemana aku nak bawak anak2 ni.....


hari ni dok kat rumah.....tidur...makan.....layan blog...makan......rilex......makan plak...hehhehe..memang bahaya betul la dok kat rumah ni..asyik nak makan je..apasal ye..kalau dok kat rumah kita asyik lapar je kerjanya.....mungkin aku je kot mcm tu...huhuhu....anak masuk buat homework dalam bilik je..manakala Dik Ya dan Kakak ..tidur....aku memang kalau cuti ni..jam 3 ptg aku kena pastikan anak2 tidur dulu...pastu bila dia org bangun..nak main pun mainlah...cuma kena tidur jugak....


layan jelah gambar aku dgn Kak Ngah...yg tak tahu nak buat apa...nak tidur pun...dah terlebih tidur dah....malam nanti nak keluar pi ambik HB aku plak......kan esok puasa.....nak menyambut puasa bersama la...pastu aku dan anak2 ke KL plak...hehhehehhehe....

0 Comments: